Райдержадміністрація
Структурні підрозділи РДА
Економіка
Хто на сайті
На даний момент 22 гостей на сайті
23800 Вінницька обл.,
Теплицький район., смт Теплик, вул. Незалежності, буд. 7, к.313; Начальник відділу - ГРАБОВИЙ Максим Іванович
ПОЛОЖЕННЯ про відділ з питань державної реєстрації Теплицької районної державної адміністрації І. Відділ з питань
державної реєстрації Теплицької районної державної адміністрації (далі – відділ
з питань державної реєстрації) утворюється головою районної державної
адміністрації, входить до її складу і забезпечує виконання покладених на нього
завдань. ІІ. Відділ з питань
державної реєстрації підпорядкований, підзвітний та підконтрольний голові
районної державної адміністрації, а також
підзвітний і підконтрольний відповідним міністерствам, іншим центральним
органам виконавчої влади. ІІІ. У своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів
України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади,
розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також Положенням про
відділ. ІV. До складу відділу з питань державної реєстрації
райдержадміністрації входять начальник та державні реєстратори. Державним реєстратором
є громадянин України, який має вищу освіту, відповідає кваліфікаційним вимогам,
встановленим Міністерством юстиції України. V. Основним
завданням відділу з питань державної реєстрації є забезпечення: 1) прийому та видачі
документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації речових прав на
нерухоме майно; 2) ведення
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; 3) взяття на облік
безхазяйного нерухомого майна; 4) формування та
ведення реєстраційних справ, відповідно до Закону України «Про державну
реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»; 5) прийом та
видачі документів, пов'язаних з проведенням державної реєстрації та інших
реєстраційних дій щодо юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських
формувань, надання відомостей з Єдиного державного реєстру; 6) ведення Єдиного
державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань та надання відомостей з нього; 7) ведення
реєстраційних справ, відповідно до Закону України 8) здійснення інших
повноважень, передбачених законами України VІ. Відділ з питань державної реєстрації,
відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання: 1) організовує виконання Конституції
і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України,
наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює
контроль за їх реалізацією; 2) забезпечує, у межах своїх
повноважень, захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб; 3) надає адміністративні послуги; 4) розробляє проекти розпоряджень
голови районної державної адміністрації з питань, що належать до компетенції
відділу; 5) бере участь у підготовці звітів голови
районної державної адміністрації для їх розгляду на сесіях районної ради з
питань, що входять до компетенції відділу; 6) готує самостійно, або разом з іншими
структурними підрозділами районної державної адміністрації інформаційні та
аналітичні матеріали для голови районної державної адміністрації; 7) забезпечує здійснення визначених
законодавством заходів щодо запобігання та протидії корупції; 8) забезпечує виконання завдань та
доручень керівництва райдержадміністрації з питань забезпечення організації
надання якісних адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових
прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб —
підприємців та громадських формувань; 9) проводить аналіз кількості звернень у
сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних
осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, узагальнює
статистичні дані діяльності відділу; 10) забезпечує ведення
Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного
реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 11) співпрацює з
органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами,
організаціями, установами різних форм власності, об'єднаннями громадян. 12) здійснює інші передбачені законом
повноваження. VІІ.
Відділ з питань державної реєстрації для здійснення повноважень та
виконання завдань, що визначені, має право: 1) одержувати в установленому
законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної
адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію,
документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 2) залучати до виконання окремих
робіт спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної
адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх
керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою); 3) вносити в установленому порядку
пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у
відповідній галузі; 4) користуватись в установленому
порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і
комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами; 5) скликати в установленому порядку
наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його
компетенції. VІІІ. Відділ з питань державної реєстрації, в
установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими
структурними підрозділами, апаратом районної державної адміністрації, органами
місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших
центральних та місцевих органів виконавчої влади, а також підприємствами,
установами та організаціями, з метою створення умов для провадження послідовної
та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі
інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та
здійснення запланованих заходів. ІХ. Відділ з питань державної
реєстрації очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з
посади головою районної державної адміністрації згідно із законодавством
про державну службу. Х. Начальник відділу
- державний реєстратор відділу з питань державної реєстрації: 1) здійснює керівництво відділом з
питань державної реєстрації, сприяє створенню належних умов праці у відділі ; 2) подає на затвердження голові
районної державної адміністрації положення про відділ з питань державної
реєстрації; 3) затверджує посадові інструкції
працівників відділу з питань державної реєстрації та
розподіляє обов’язки між ними; 4) планує роботу відділу з питань
державної реєстрації, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної
державної адміністрації; 5) вживає заходів щодо удосконалення
організації та підвищення ефективності роботи відділу з питань державної
реєстрації; 6) звітує перед головою районної
державної адміністрації про виконання покладених на відділ з питань державної
реєстрації завдань та затверджених планів роботи; 7) може входити до складу колегії
районної державної адміністрації; 8) вносить пропозиції щодо розгляду
на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу з питань державної
реєстрації, та розробляє проекти відповідних рішень; 9) може брати участь у засіданнях
органів місцевого самоврядування; 10) представляє інтереси відділу з
питань державної реєстрації у взаємовідносинах з іншими структурними
підрозділами районної державної адміністрації, з міністерствами, іншими
центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого
самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням
керівництва районної державної адміністрації; 11) видає у межах своїх повноважень
накази, організовує контроль за їх виконанням. 12) здійснює добір кадрів; 13) організовує роботу з підвищення
рівня професійної компетентності державних службовців відділу з питань
державної реєстрації; 14) проводить особистий прийом громадян з
питань, що належать до повноважень відділу з питань державної реєстрації; 15) забезпечує дотримання
працівниками відділу з питань державної реєстрації правил внутрішнього
трудового розпорядку та виконавської дисципліни; 16) здійснює інші повноваження,
визначені законом. ХІ. Начальник відділу з питань
державної реєстрації одночасно є державним реєстратором речових прав на
нерухоме майно та їх обтяжень і державним реєстратором юридичних осіб, фізичних
осіб-підприємців та громадських формувань. ХІІ. Накази начальника відділу
з питань державної реєстрації, що суперечать Конституції та законам України,
актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших
центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної
адміністрації, в судовому порядку та в інших випадках, визначених законом. ХІІІ. Державні
реєстратори відділу з питань державної реєстрації повинні відповідати
кваліфікаційним вимогам до державного реєстратора та користуються печатками, за
зразком та описом, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від
29.12.2015 № 2790/5 «Про врегулювання відносин, пов’язаних зі статусом
державного реєстратора». ХІV. Граничну чисельність, фонд оплати
праці працівників відділу з питань державної реєстрації визначає голова
районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень. ХV. Штатний розпис та кошторис відділу з питань державної
реєстрації затверджує голова районної державної адміністрації у встановленому
порядку за пропозиціями начальника відділу з питань державної реєстрації. ХVІ. Відділ з питань
державної реєстрації не є юридичною особою публічного права. ХVІІ. Відділ забезпечується приміщеннями, телефонним
зв'язком, засобами комп'ютерної техніки та оргтехніки, доступом до мережі Інтернет
для здійснення повноважень, відповідно обладнаними місцями для зберігання
документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими
матеріалами з питань ведення діловодства та організаційної роботи в органах
виконавчої влади. ХVІІІ. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у
встановленому законом порядку. ХІХ. Ліквідація та
реорганізація відділу здійснюється за розпорядженням голови Теплицької районної
державної адміністрації та відповідно до чинного законодавства України. |
|
Територіальні органи
Медична галузь
Про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації та районної ради
Програма розвитку територіальних громад Теплицького району на 2020-2021 роки
Про внесення змін до рішення 57 позачергової сесії районної ради 7 скликання від 28.01.2020 року № 593 «Про районний бюджет на 2020 рік»
Комплексна програма соціального захисту населення на 2017-2020 роки
План перспективного розвитку Теплицького району
З 1 травня 2018 року впроваджено новий порядок надання субсидій

ВПРОВАДЖЕННЯ
РЕФОРМИ СИСТЕМИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ЗАПРОШУЄМО
ДО ЛАВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Видатні земляки
«Гарячі» лінії для учасників АТО
Дії у разі отримання інформації про погрозу вчинення терористичного акту
«Гаряча лінія» з відповідальними працівниками управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації